Sunday, December 14, 2014

Advendiloos! 14.12-20.12.2014

Hei, kaunitarid!

Täna tooksin teieni ühe armsa loosimise, seekord on võitjaid 3. Auhinnad on välja pannud The body Shop Eesti.

Loosis osalemiseks pead:
1. olema blogija jälgija: GFC või bloglovini kaudu.
2. Like: Beauty from Liz FB kodukeses.
3. Like: The Body Shopi Eesti FB lehel.
4. Ootan kommentaari teie lemmik The body shopi tooteid.
5. Palun jäta ka oma email ja nimi, millega FBs lehekülgi like´isid- emaili võid kirjutada nimi ät mail. ee kujul, siis ei leia spämmirobotid sind üles :)
6. Jäta ka kommentaari, millist auhinda sa soovid (nr 1, 2, 3)

NB! jätta võid ainult ühe kommentaari- lisakommentaar loosis võiduvõimalust ei suurenda.

Loos kestab kuni 20.12 (kell 23:59) ja võitja kuulutan välja viimasel advendil 21.12.2014

Auhinnad:

1.) The Body Shop Sooviraamat "LOVE" (25€)
Sooviraamat on unikaalne kingitus, mis on loodud spetsiaalselt The Body Shop heategevusliku aktsiooni auks Laste hariduse heaks . Nimelt töötab The Body Shop jõuluajal selle nimel, et täita laste soov, saada endale haridus. Klientide abiga loodame pakkuda lastele üle maailma rohkem kui 6 miljonit koolitundi. Selleks, et eesmärgini jõuda annetab The Body Shop iga müüdudkinkekoplektilt laste hariduse heaks. Kinkekomplekt kannab endas häid soove sinu lähedastele: rahu, armastust ja rõõmu.
Sooviraamaud sisaldavad: Frosted Cranberry kehavõi 50 ml, dušigeel 60 ml, huulepalsam 20 ml, südamekujuline seep 25 g.
2.) Dušigeelide kinkekomplekt(13€) koos meeleoluka valge jääkaru pesukäsnaga(5€):
See lillelõhnaliste- või pähklilõhnaliste du igeelide komplekt on lõbus kingitus soki sisse panemiseks. Komplekt sisaldab: Satsuma dušigeel 60 ml, Mango dušigeel 60 ml, Maasika dušigeel 60 ml, Moringa dušigeel 60 ml.
Vanniskäik saab olema tõeliselt lõbus, kui kaaslaseks on armas jääkarukujuline pesunuustik.

3.) The Body Shop Talvemeigi lauvärvide palett - dolly pastels nr:02 (25€) ning Glazed Apple särapuuder (22€) 
The Body Shop talviselt sillerdavate meigipalettide toonid on inspireeritud jalutuskäigust härmatanud pargis. Saadaval on kaks sätendavat meigipaletti. Palett Dolly sisaldab sätendavat pruuni, lillat, beezi ja lõheroosat tooni. Meigipaletid on pakendatud kaunisse talvemustrilisse pakendisse.
Ikooniline Särapuuder on hõrgutavam kui kunagi varem. Magusa õuna lõhnaga ja vastupandamatult särav. Ideaalne peohooajaks

NB! Kättetoimetamine: Kui elad Tallinnas, siis saad auhinna kätte Viru keskuse The body shopist, kui elad mujal Eestis, siis toimetan auhinna sinuni postiga (kahjuks postikulu ootaks võitjalt seekord).

Loodan, et selle loosiga teis veidigi rohkem jõulutunnet tekitan. Minul on küll hetkel jõulutunne null, sest lund pole ja praegust kodu ma enam jõuluehetega kaunistama ei hakka- nädala pärast saan juba oma kodu võtme. :) 

Igaljuhul loodan rohket osavõttu ja rahulikku jõuluaega!
Aitäh, et lugesite!

52 comments:

  1. Nr.3
    Mulle meeldib kõige rohkem The body Shopi teepuu sari! Koguaeg kasutan :)

    Anni Zimmermann
    annizimmermann@hot.ee

    ReplyDelete
  2. Sooviks nr 1. Kindlat lemmikut pole. :) Kõik tooded on omamoodi head.
    Gerda Teder
    gerda.tederätgmail.com

    ReplyDelete
  3. Mari Kree, marikree ät hot.ee,
    Lemmik tooteks on Honeymania sarjast kehakoorija ja kehavõi :)
    Nr.1

    ReplyDelete
  4. Greete Kereme
    greete.kereme@gmail.com

    Ma armastan The Body shopi kehavõisid - seni ei ole veel midagi sarnast leidnud, mis neid välja võiks vahetada. Kindlat lemmikut ei ole küll tekkinud, sest üritan koguaeg osta uue, et võimalikult paljusid oleks proovinud - seni ei ole üheski pidanud pettuma. Seetõttu antud kinkidest meeldiks mulle ka 1 komplekt - pool sellest dushigeelis on mul tegelikult isegi eelmisest aastast veel alles, kehavõini aga ei jõudnudki. Samuti tundub see antud komplektidest kõige südamlikum.

    ReplyDelete
  5. Saskia Rass, sassa8@hot.ee
    Nr. 1
    Kõige rohkem meeldivad kehavõid

    ReplyDelete
  6. Karolin Sakk
    91karolin@gmail.com

    Lemmikud on The Body Shopi kehakreemid ja kehaspreid. Hetkel lemmik mango kehasprei.
    Kõige armsamaks kingituseks pean nr. 1, ise töötades koos lastega.

    Ilusat jõuluaega sulle ka!

    ReplyDelete
  7. Kristiina Kahr, kahr.kristiina[ät]gmail.com

    Nr 3 komplekt

    Endale väga meeldib TBS-i jõhvika kätekreem.

    ReplyDelete
  8. Armastan The Body Shop'i kehavõisid, nii niisutavad ja toitvad. Lisaks olen proovinud The Body Shop'i BB-kreeme, millest üks All-in-one meeldis väga! :)

    Minule meeldiks väga komplekt number 2, kuna ei ole proovinud mitte ühtegi The Body Shop'i dušigeeli, mõmmiku võtaks ka hea meelega pessu kaasa :)

    Kairi Jõemaa
    kairi.joemaa@gmail.com

    ReplyDelete
  9. The Body Shopi kehavõid on parimad! Olen ostnud erinevaid, lõhnad on nii head ja isuäratavad, et näiteks hoiatus 'Chocomania' sarja toodetel- ei sobi söömiseks, on täiesti asjakohane.

    ReplyDelete
  10. Nr. 1. Mulle meeldib The Body Shop'i teepuuõli näohooldussari.
    Maire Kuusksalu
    maire.kuusksalu@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Sigrid Sünd, sigrid.synd@gmail.com

    Minu lemmik on ilmselt kanepi-kätekreem.

    Sooviksin 1. komplekti.

    ReplyDelete
  12. Minu lemmikud on kõik mangolõhnalised TBS tooted, mmm!
    Liisa Tähiste, liisatahiste@gmail.com

    ReplyDelete
  13. No. 1.
    Parim on kanepi sari. Näokreem ja kätekreemid.
    Mann mängud maripost.ätt.hot.ee

    ReplyDelete
  14. Minu lemmik TBS toode on maasika kehavõi. :)

    Sooviksin kolmandat komplekti, kuna mulle väga meeldivad TBS lauvärvid ja see särapuuder kõlab millegi sellisena, mida saaksin kasutada enda pulmas. :)
    Jaanika Laas
    jaanikal (ät) hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Mina kasutan jub aaastaid ainult TBS dušigeele.
    Komplekt nr 3
    Helen Kalmist, helen.kalmist(ät)gmail.com

    ReplyDelete
  16. Mery-Kristi Mõttus
    merykristi.mottus@gmail.com

    Sooviksin nr.1 komplekti!
    The Body Sopi toodetega kokkupuude puudub.

    ReplyDelete
  17. Mulle meeldib enim TBS mango kehavõide :)
    Karmen Sipelgas
    karmensipelgas@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Komplekt nr 1
    Mulle meeldib väga TBS'i metsroosi kätekreem. :)

    Anni Viirmets
    anni233@hot.ee

    ReplyDelete
  19. Enely Õispuu
    enelyoispuu(ät)gmail.com

    Siiani pole ühtegi toodet ise kasutanud aga huvi on tekkinud just meigitoodete vastu :)
    Sooviks komplekti nr.3

    ReplyDelete
  20. Cleer Sillat
    cleersillat@hotmail.com

    Olen kasutanud TBS valikust ainult ühte toodet, Honeymania dušigeeli ja see meeldis mulle väga. Valiksin nr3, TBS kosmeetika tundub põnev :)

    ReplyDelete
  21. Mulle meeldivad kõige rohkem nende kätekreemid. Need jätavad käed nii siidiselt pehmeks ja ühtlasi ka on väga toitvad. Samuti meeldib ka teepuu sari, mis teeb näonahal imesid.

    Kui peaksin võitma, sooviksin komplekti nr 3 :)

    Kelly Sepp
    kkelly4228 ät gmail.com

    ReplyDelete
  22. Mulle meeldivad väga TBS mango kehasorbett ja kätekreemid :)

    ReplyDelete
  23. Lisan emaili ja nime ka :D
    Anni Kukk
    annnni112 ät gmail.com
    Komplekt nr 1 meeldiks enim :)

    ReplyDelete
  24. Minu lemmikud on TBS kehavõid, vaarika ja mango omad on lemmikud! Samuti on nende kummeli meigieemaldusvõi super hea!

    nr 1 komplekt meeldiks mulle kõige rohkem :)
    Svea Roosilill
    svearoosilill@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Kõige kõige kõige lemmikum The Body Shop'st läbi aegade on ''Hemp hand protector.'' Ilma selleta talve juba üle ei elaks!
    Võidu korral sooviksin komplekt nr.3 :)
    Cädri-Ly Piller-Petrov, cpillerpetrov@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Nr.1.
    Parim on kanepi sari- näokreem talvel ja kätekreemid aastaringi.
    Mari Mereküla mann.mariann.ätt.gmail.com

    ReplyDelete
  27. Siiani on kasutuses olnud ainult vaarika kehavõi, mis oli ülihea! :)

    Sooviksin nr 2 :)

    Keiti Oja
    keitio94@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Argaaniaõliga kehakreem hetkel lemmik :)
    Nr 2.
    liisisildoja@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Komplekt 3 oleks mu lemmik.
    Minu lemmik Body Shopilt on nende maasika sari. Väga ebaoriginaalne, aga see kehavõide lõhn ei viska mitte kunagi üle. Ja pealegi on see ainus asi, mis mu käed ära niisutab (ja nad niisutatuks ka jätab). Kätekreemidega on nii, et kui kord-paar aastas käed kuivad on ja korra kätekreemi panen, jäängi panema. Body Shopi kehavõiet kasutan korra ja käed on pehmed mitmeks päevaks :)
    Merily Šmidt
    merilysmidt@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Nr. 3
    Meeldib TBS virsiku kehakreem. Lõhnab nii, et tahaks ära süüa :).
    marit.maealu(ät)gmail.com

    ReplyDelete
  31. nr 2 komplekt
    Seni pole ühtegi The Body Shopi toodet endale soetanud aga vaadanud olen neid küll ja tahaks proovida.
    evelikad@gmail.com

    ReplyDelete
  32. The Body Shop tooted on tõesti imelikud ja kvaliteetsed. Meeldib teepuu koorija ja näovesi, aga minu lemmik ikkagi on teepuu päevakreem. Tore lõhn ja õrn tekstuur......Juba palju aega kasutan just selle kreemi ja mõned tooted teepuu lõhnaga, mis hästi sobivad mu rasusele nahale.
    Soovitud kingitus: kas nr 2 ehk 3

    Anna Leontieva anneke@ut.ee

    ReplyDelete
  33. The body shopil on kõik väga head tooted! Enim meeldivad mulle kehakreemid :)

    Meeldiks komplekt nr 3 :)

    Margit Koppel
    margitkoppel@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Nr. 3 :)
    Agne Vaher
    agnevaher@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Pole üldse kasutanud The Body Shop'i tooteid.
    Katariina Kivi
    kattariina@hotmail.com

    Soovin komplekti nr 3

    ReplyDelete
  36. Kehavõid meeldivad :)

    Rika Vassus
    rika.vassus@gmail.com
    Komplekt nr. 3

    ReplyDelete
  37. Helen M
    helenmaazik@gmail.com
    Nr 3
    Lemmik on Mango kehakoorija :)

    ReplyDelete
  38. Sooviksin komplekti nr 3.

    Likesin nime all Karolina Pennula ja email on karo123 ät tdl.ee

    ReplyDelete
  39. Minu hetke lemmik TBS toode on Camomile Sumptuous Cleansing Butter.
    Number 3 komplekt paistab tõeliselt imeline, seda prooviks küll :)
    merilitull@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Minu lemmiktooted on teepuuõliga.
    number 3 oleks lemmikkomplekt
    keili.pedel ät gmail.com

    ReplyDelete
  41. Minul lemmik toode puudub, kuna pole üldse kahjuks TBS toodetega kokku puutunud.
    Komplektidest valiksin nr 1.
    Kersti Vainonen
    kersti.vainonen@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Kairi Vainonen
    kkarruolenn ätgmail.com
    nr. 3 komplekt. :)

    Lemmikuid ei ole, sest pole neid tooteid kasutanud. :)

    ReplyDelete
  43. Mul on olnud mõned üksikud TBS tooted, sest minu jaoks on enamik liiga vänge lõhnaga...Mäletan, et valisin poes kehavõid selle järgi, mis kõige mahedamat lõhnaks, selleks osutus mango kehavõi (võimalik, et mu lõhnameeled olid poes juba pimestatud). Hiljem muidugi kodus avastasin, et see on ikka ka suht kange, st kui õhtul enne magamaminekut end kreemitasin, siis lõhnasin veel hommikul ka. Aga see selleks, positiivse poole pealt on TBS lõhnaveed ja parfüümid jällegi tagasihoidliku lõhna ja püsivusega :D Mu lemmik TBS toode ongi tualettvesi Japanese Cherry Blossom, kasutan seda igapäevaselt tööl käies, see on nii õrn lõhn, et sobib igale poole, sh meditsiiniasutustes kasutamiseks. See lõhn tuletab praeguses pimeduses meelde, et kevad ja päike ei ole enam kaugel ;)

    ReplyDelete
  44. Ahjaa, unustasin lisada, et hea loosiõnne korral sooviksin komplekti nr. 2.
    karmen.meisalu(ät))gmail.com

    ReplyDelete
  45. Minu lemmik on kookose ihupiim. Antud komplektidest võtaks nr 2
    merczy@hot.ee

    ReplyDelete
  46. laasbergelis3@gmail.com
    Nr 3

    Lemmik tooteks on kehavõid, eriti šokolaadi lõhnaline.

    ReplyDelete
  47. Minu lemmik toode on vaarikane kehakreem, mm :)

    Sooviksin auhinda nr 1.

    Marjaliisa Maripuu
    marjaliisamaripuu ät gmail. com

    ReplyDelete
  48. Kristiina Käsn
    krizkel ät gmail.com
    Number 3, TBS on mu lemmik :)

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  50. Maca Root tooted meestele on head. Naispere kinkis mulle raseerimiskomplekti ja nüüd sooviks mina neile kinkida nr.3 komplekti, et nad saaks jõulupeoks veel ilusamaks kui juba on :)

    Henn Nõgel
    hennnoggel@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Mulle kingiti kord väike maasika kinkekomplekt, seega olen proovinud maasika tualettvett, huulevõiet, kehavõid ja pesugeeli ja mulle väga-väga meeldisid kõik need tooted!
    Seekord tahaksin proovida nr.1 komplekti tooteid. Kuigi valik oli raske ;)
    evamariimarii@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Ma armastan kõiki neid The Body Shopi tooteid, mida ma kasutan või kasutanud olen. Väga raske on eelistada üht head asja teisele. Mulle meeldivad kanepi kätekreemid, kehavõid ja kehakoorijad; dušigeelid; aaloe näokreem, mis teeb lihtsalt imesid; põsepuna mis jääb lihtsalt nii kaunis ning laovärvid mis püsivad peal jumalikult kaua. Ma olen armunud lihtsalt igasse The Body Shopi tootesse mida ma olen kasutama hakanud. Vapustavad tooted! :)

    Raily Kokk
    raily94@tlu.ee
    Number 2

    ReplyDelete