Empties #2

Wednesday, December 03, 2014

Hei, kaunitarid!

Palun vabandust vaikuse eest eetris- ettekanded, valved, residentuuripäevikud ja oma kodu ostmisega seotud tegevused lihtsalt neelavad mu aja. Üldiselt hakkab elu jälle rööpasse minema.
Aga tegelikult tahtsin rääkida tühjadest potsikustest, sest enne kolimist on vaja need siiski teile ette kanda. Ütlen kohe ära, et enamusi tühjaks kaustatud tooteid ostaksin ka uuesti. Viimasel pildil on aga meigitooteid, mida ma enam tõenäoliselt ei soeta- see "kuhi" tekkis siis, kui ma veel ei lähtunud põhimõttest "vähe ja kvaliteetseid tooteid".

Tooted juustele
 1. Aussie 3 minute miracle reconstructor, ca 4€ saadaval kõigis suuremates kaubanduskeskustes. Nüüdseks peaks turul olema juba selle maski erinevatele juuksetüüpidele mõeldud variandid.  
See mask kahjuks minule erilist muljet ei jätnud, kasutasin seda palsami asemel. Juuksed olid kammitavad ja pehmed kuid näiteks imelist läiget ja tugevust see juustele ei andnud. Plussiks oli väga mugav ja hügieeniline kork-pudelit pidi lihtsalt kergelt pigistama, et paras ports peopessa saada. 

2. Batiste Cool&Crisp fresh Dry shampoo- ca 6.5€, 3.pudel, mis juba tühjaks saanud, tõesti meeldib- mõnusalt värske, veidi lillelise lõhnaga. Imelist kohevust ei anna, kuid juustepesu annab päeva edasi lükata küll.

3. Natura Siberica Neutral šampoon- Hind oli 7-8€ ringis, 400ml eest pole see üle makstud. Sobib sulle, kui otsid tundlikule peanahale mõeldud loodussõbralikumat šampooni.  Tagasihoidliku lõhnaga, sobib tõenäoliselt ka lastele. Juuksed olid veidi kohevamad ja pehmed, pesin pead 2-3 päeva tagant nagu ikka. Ja mis on üllatav- see šampoon tõesti vahutas. :) Ostan kindlasti tulevikus uuesti!

Näotooted ja üks õnnetu dušigeel.
1. Lumene Arctic Spa duššikreem- mõnusalt lillelise lõhnaga, ei kuivata nahka ja vahutab parasjagu. Ostaksin selle uuesti. :)

2. Avalon Organics Vitamin C renewal näopesugeel- ostsin selle iHerbist, arvamus lõhna kohta pole muutnud- nagu Fanta :), meigi eemaldas täielikult- ka veekindla ripsmetušši, nahka liigselt ei kuivatanud. 
3. Lirene 3in1 mitsellaarvesi- eemaldas meigi, kuid jättis naha veidi kleepuvaks, vajas kindlasti hiljem mahapesemist. Kuna turul on paremaid, siis uuesti ei ostaks- kelle rahakotile Bioderma sensibio kalliks jääb, siis minu arvates on loreali mitsellaarvesi sama hea ja mahapesemist ei vaja.

4. Pisike potsik on LUSHi mask of magnaminty- testrisuuruses toote saab LUSHist ostuga kaasa/  125g maksab 7.2€. Mask on mõeldud naha väskendamiseks,stimuleerimiseks,koorimiseks ja kasutada võib seda nii näol, kaelal kuika ülaseljal. Pigem probleemsele/rasusemale nahale, kuivale nahale võib see ehk liiga kuivatav olla. Mina sain katsetamiseks kaasa ilma säilitusaineteta variandi (LUSHi tooted EI ole kõik parabeenide jms vabad- soovitan koostisosasid siiski lugeda, kui see teie jaoks oluline on). Maskiga jäin rahule-näonahaga oli tõesti vähem probleeme- kasutasin seda umbes 1x nädalas. Kindlasti kavatsen seda tulevikus veel osta.

5. Garineri express 3in1 silmameigieemaldaja- sai oma ülesandega hästi hakkama ja õrna silmaümbrusnahka ta ei ärritanud. Võimalik, et ostaksin seda veel.
Meigitoodetest tühjaks on saanud:
1. ELF translucent mattifying powder- ei meeldinud pakend, kuna pool sellest võttis enda alla pealekandmiseks mõeldud tups, mida ma kunagi ei kasutanud. Toode ise oli keskpärane- kasutasin seda ammu, aga minu meelest ta terve päev näo läikimist kontrolli all ei suutnud hoida. Plussid- oli üsna odav.

2. Oriflame lash booster- jah, minu ja ripsmeseerumitega on nagu on, seda sain ainult paar korda kasutada ja kuna ma seekord enda korralekutsumiseks kirjutasin sinna peale ka kuupäeva ja sellest ajast juba 18 kuud möödas,siis läheb see toode nüüd prügisse.

3. Artdeco hgh precision lainer- ostaks uuesti, hea pigment, jätkus üllatavalt kauaks, peen ja täpne pintslitaoline ots lainerijoone tegemiseks. Hinda ei mäleta, aga usun et ca 10-15€

5. ELFi peitekreemid- toon isegi sobis mulle, aga ma ei kannata nende plastmassist lõhna ja seda kuidas nad silmaalustesse kortsukestesse kogunesid. Ei ostaks uuesti.

6. Lumene veekindel ripsmetušš- mingit vauefekti kahjuks ei tekitanud minus, veekindel oli ta tõesti... (elas üle rasked ajad maikuus :P) Pigem andis ripsmetele veidi värvi, oluliselt ei pikendanud ega tihendanud. Ei ostaks uuesti. 

7. Hunnik ELFI huuleläikeid- toonid ei olnud päris mina ja nüüdseks on nad lihtsalt halvaks läinud.

8. KIKO huuleläige- roosa pärlmutter ei ole enam üldse minu stiil. Eelistan kreemjaid-matte toone. Või huuleläiget, mis on nagu vee moodi, mitte hunnik glitterit.

9. Ütlen head aega ka oma 120 lauvärvitooniga paletile, sest ausaltöeldes ma ei kasuta seda enam üldse. Teiseks on ta 3+ aastat vana. Kolmandaks, ma ei taha oma nahale enam noname tooteid kanda, sest kvaliteedikontroll on nende toodete puhul kindlasti olematu ja keegi ei tea täpselt, mida toredat sealt koostisest tegelikult leida võib (sattusin kunagi 1,5a tagasi lugema ühte postitust, kus üks tore inglise blogija lasi keemikust sõbrannal sarnast paletti testida ja seal leidus väga toksilisi aineid nt arseeni ja pliid).

Selleks korraks kõik. 
Suur suur aitäh, et lugesite!
Ja tänan ka uusi lugejaid- bloglovinis on teid juba 718. :) 

You Might Also Like

2 comments

  1. mina ütlesin ka oma sajalauvärvipaletist lahti - tubli oled et sama tegid! milleks sada, kui on vaja vaid kahte.. aga hoolega oled ikka tarbinud, ma saan aasta peale max 5-6 potskat :D võibolla mina tarbin lihtsalt vähe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõned asjad olid mul ka üle aasta (nt Lirene mitsellaarvesi) aga mõned tühjendasin suve jooksul (natura siberica šampoon, dušigeel), ja noh meigiasjad läksid lihtsalt vanaks. :D

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images