Friday, January 30, 2015

Home Wishlist from Ikea

Hei, kaunitarid!

Jätkan kodulainel. Plaanis on veeburaris minna Soome Ikeasse ja osta juurde veidi mööblit magamistuppa ning niisama nipet-näpet. :)

Magamistoa tahaks kujundada pigem naiselikumas stiilis kui ülejäänud korteri. Juba olemasolev voodi on valge, seega peaks ka ostetav kummut olema justnimelt säravvalge. Teine suurem mööblitükk, mida ma pikemat aega igatsen, on päris oma laud (ikka meigi tegemise tarvis) - ei ole veel otsustanud, kas see võiks olla pigem kirjutuslaud - kus on ka veidi ladustamisruumi või peeglilauake. Kumba teie valiksite? 
Kas meigilauad on väga moest väljas praegu? Mulle lihtsalt väga-väga meeldib meiki teha istudes. :)
Kombinatsioonivariandid:
1. Birkelandi kummut + Liatorpi laud = 498 €
2. Hemnese kummut ja Hemnese laud = 408 €
3. Hemnese kummut ja Hemnese peeglilaud = 398 €
Besta burs lauake on pigem varuvariant, tundub veidi liiga modernne, kuid plussiks on 2 suurt sahtlit ning soodne hind.
Öökapike mahuks ainult ühele poole voodit, ei ole veel kindel kas hetkel sooviks seda... eks aeg näitab :)



Millised on antud valikust teie lemmikud? Kuidas üldiselt olete rahul Ikea valikuga? Kas see on teie jaoks pigem nö esimese oma kodu mööbel(tudengid jms) või sobib ka küpsematele koduomanikele? 

Aitäh, et lugesite ja olen tänulik teie tagasiside eest! :)

3 comments:

  1. Mulle meeldib see Hemnese komplekt rohkem, aga ma ilmselt vahetaks naiselikuma üldmulje saamiseks kapinupud ära :P Ja isiklikult eelistan 'meigilauana' tavalist kirjutuslauda, nii on mul ka kodus. Peeglilauad, eriti see Ikea oma, kipuvad olema pisikesed ning mitte väga praktilised, kui igasuguseid ilu- ja meigividinaid palju on. Rääkides kvaliteedist, Ikeas on nii üht kui teist - odavamad asjad kipuvad tõesti sellised nn. esimese kodu mööblitükid olema (samas kui neid mitte korduvalt kokku panna ja lahti võtta, siis püsivad needki kaua kaunina!), kui oled aga nõus rohkem maksma, saad sellevõrra kvaliteetsema eseme. Kohapeal käies saab tegelikult päris hästi aru, missugune ese on kauakestvam ja mis kolimist jms ei kannata. ;) Edu kodu sisustamisel!

    ReplyDelete
  2. Kuna olen tudeng veel ja kuni kooli lõpuni olen siiski ajutises kodus, mille sisustamisele ei mõtle, siis minu sisustamise ideed piirduvad vaid simsiga, kus raha ei ole küsimus. :D Antud komplektidest on ka Hemnese kummut ja laud mu lemmikud. Leian, et tasuks siiski kirjutuslauda eelistada - praktiline, nagu ma olen. :)

    ReplyDelete
  3. nõustun eelmise kommenteerijaga.. kuna mul on Ikea mööbliga päris palju kogemust, siis soovitan kindlasti valikuga ka kohapeal tutvust teha, seal saab kohe aru, et milline mööbliese on tõesti totaalne kräpp ja milline võiks ikka veidi kauem vastu pidada. üldiselt on Ikea kvaliteet aastate jooksul aina paremaks läinud (nt minu arvates Jyski mööbel ei kõlba kuhugi) ja nende disainisarjad (nt Stockholm) on ikka väga hea kvaliteediga.
    Sinu valitud toodetest meeldivad mulle enim Hemnese sarja tooted, aga seda vist ikka seetõttu, et mu oma elutoaski on justnimelt Hemnese kapid :)

    Edu sisustamisel!

    ReplyDelete