Saturday, January 17, 2015

My MAC Wishlist #1

Hei, kaunitarid!

MAC brändi vist teavad kõik meigihuvilised ja juba päris mitu-mitu aastat on see ka Eestis täitsa olemas ja saadaval ja meieni jõuavad isegi erikollektsioonid. Kahjuks ei ole veel jõudnud ma ühegi MACi toote ostmiseni, aga tundub, et aasta 2015 on kindlasti minu jaoks aasta, kus ma neilt midagi ära proovin. Haa... valetan, mul ON 2 lauvärvi - satin taupe ja woodwinked, ostetud ca 2a tagasi ühelt blogisale´ ilt. :D Kuna tooted on kallimast hinnaklassist, siis ostaksin ainult neid tooteid, mida ma tõesti sageli kasutaksin.  

Minu igapäevane meik on siiani koosnenud BB/CC kreemist, mille kinnitan puudriga, nii et kindlasti tahaksin proovida MAC Mineralize Skinfinish Naturali toonis light või light plus.

Teiseks vajan ma kindlasti silmaaluste peitmiseks peitekreemi, kuna ükskõik mitu tundi ma magada saan, ükskõik kui palju ma vett joon või kui tervislikult toitun - ikkagi on mu silmaalused nagu vangilaagri asunikul. MACi toodetest on silma jäänud Pro longwear peitekreemid - tõenäoliselt peaksin ostma kõige heledama ehk NC15. Hea katvusega ning kauapüsiv peitekreem on kindlasti vajalik - ei ole siiani veel nn HG toodet leidnud, milleta olla ei saa... 

Kolmandaks,olen palju head kuulnud MACi huulepulkade kohta - ei tea veel kas võtaks mõne igapäevasema tooni või mõne erksama roosa või klassikalise punase. Pildile valisin Pro Longwear sarja huulepulga toonis Perpetual flame - külma alatooniga punane. 

Millised on teie MACi lemmikud? Mida olete tahtnud juba ammu proovida? Kas MAC on teie arvates oma hinda väärt?

Aitäh, et lugesite!

2 comments:

  1. Kasutan momendil mineralize skinfinish natural puudrit ja sellega olen väga väga rahul ! Pro Longwear Concealer on ka olemas ent omast kogemusest ütlen, et silmade alla ta väga ei sobi, minul koguneb juba mõne tunni möödudes kortsukestesse. Lisaks on ka suureks miinuseks pump, mis alatihti liiga palju toodet välja doseerib, isegi kui üritan hästi õrnalt vajutada. Aga eks igale ühele oma :)

    ReplyDelete
  2. Mul on MAC Pro Longwear jumestuskreem, mis on väga hea ja mõnusalt kollakas (kahjuks enamus BB-kreemid/jumekad tõmbuvad mul näos aa laa tii kuidagi roosakaks). Uuesti ma vist seda osta ei raatsiks.. see on küll hästi hea, aga siiski mitte midagi pöörast. Kaks huulepulka on mul ka, toonis Rebel ja Velvet Teddy. Esimese ostu veidi kahetsen, olen seda maksimum 4 korda kandnud (ostsin ~aasta tagasi). Teine on see kuulus Jenneri toon ja no ma ei tea.. Kardashiane/Jennereid ma eriti ei fänna aga see toon Kylie huultel võlus mind sekundiga! Kuidas ma ise varem selle peale ei tulnud, et midagi sarnast proovida?! :D Velvet Teddyst on saanud minu igapäevane kaaslane ja ma olen ülirahul!!! (Õhtul kui selle ostin, ootasin meeletult järgmist hommikut, lihtsalt selleks, et saaks juba päevaga algust teha ja seda huulepulka kanda :D)

    ReplyDelete