Monday, February 23, 2015

Makeup Revolution vs High end dupes

Hei, kaunitarid!

Ma elasin vist terve eelmise aasta mingi kivi all omas mullis*, sest ca 1,5 kuud tagasi ma sattusin ahvivaimustusse Makeup Revolutioni(MURi) kodulehel ja tahaks kohe kõike tellida ja kohe. Õnneks tuli meelde 2013 a lõpus antud lubadus, et ennekõike kvaliteet ja siis kvaniteet ja hakkas hirm kui ma vaatan kabineti akna peal olevaid karpe - jah, kõik on ilutooteid täis ja jah, lauvärve jätkub mu lastelastelastelegi kui ma samas tempos neid juurde ostan/saan. 
Siiski A girl can dream...  sellest inspireerituna tooksin teieni kindlasti tooted, mida tahaksin proovida. Eelkõige seetõttu, et kurjad kulutama meelitavad keeled räägivad, et paljud Makeup Revolutioni tooted on väga sarnased nt Too Faced, Urban Decay ning MAC toodetele. Niipalju kui ma lugenud olen, siis lauvärvid on hea pigmendi-püsivusega, jumestuskreemi toonivalik lai ning põsepunad asjalikud. Huuletoodetest soovitatakse mööda käia.
Kuigi hinnad on ka muidu väga taskukohased, siis uue kodu omanikuna tahaks ma oma raha pigem on pesasse investeerida, nii et soovitan kindlasti ka allahindlustel silma peal hoida. 
Jah, ma lugesin koostisosi ja need pole kõige paremad, aga ikka olen vaimustuses... odav ja värviline ja ok kvaliteediga paneb mind kahjuks selles osas veidi järeleandmiseid tegema.

I think I have been living under a rock, because about a month ago I really found Makeup Revolution - I want it all and I want it now. Fortunately I remembered my promise not to go crazy over cheap makeup-"quality over quantity" is my moto. 
Why Makup Revolution caught my eye- it offers wide variety of pretty close duplicates for high end makeup products. In this post I will show you a few of them - I think I want to order them all... but at the moment I have excessive amount of eyeshadows so I have to brace myself. 
I hope they do some discount soon, because as a new homeowner I have other places to invest... and my addiction to makeup has faded a bit, so I am willing to wait. 
Yes, the ingredient list is not the best- as usual with cheap makeup products - for example eyeshadows contain talc. 

Soovitud lauvärvipaletid
1. ICONIC SEERIA: 1 = naked, 2 = naked 2, 3= naked 3. Iseenesest mõistetavalt kohustuslik kõigile, kes on ihaldanud Urban Decay palette, kuid ei soovi paleti eest 50€ ringis maksta, vaid tahaks alla 10 € asja aetud saada. Kõige rohkem huvitab mind Iconic 3 palett.

First of all, eyeshadows: 
Iconic series is duplicate for Urban Decay Naked palettes. Iconic palettes cost £ 4 each and urban decaynaked palettes around 50€ with shipping to Estonia. Iconic 1 is Naked, Iconic 2 is Naked 2, Iconic 3 is Naked 3. From this list I am most intereseted in Naked 3 dupe - rosegold and warm tones float my boat more than the cold tones from Naked 2. Naked one I already own and I don´t think I need a dupe for it.

2. Pro Looks palette - Big love (£ 6) vs Too Faced Return of Sexy (49$)

3. I love makeup I heart chocolate (£ 7.99) vs Too Faced Chocolate bar palette (49$)
4. Makeup revolution Iconic pro 1 & Iconic pro 2 (£ 6.99) vs Lorac Pro palette & Pro palette 2 (42 $)
Kulmutooted: / Brows:
1. MUFE aqua brow (7 tooni) (20 $) vs Ultra Aqua Brow Tint £ 3 (4 tooni).
2. Focus & Fix Brow Kit Light - toonis Medium (£ 2.5) vs NYX Eyebrow Cake Powder ( around 8 € with shipping).

Nägu / Face:

*Makeup revolution tuli turule tegelikult märts 2014.
Koostasin ka esialgse wishlisti ja see maksaks ca 90€ - loodan, et nad varsti mõne allahindluse teevad, muidu jääb küll tellimata. :) Kodusisustamine ei ole odav lõbu + tuleb ka ette võtta autovahetus (just tuli "tore" 1200€ remondi arve... ).

Käed üles, kes nüüd kohe Make up revolutionist tellima tormab.
Aitäh, et lugesite! 

Makeup revolution has actually been around since march 2014.
My wishlist is worth around 90 euros at the moment - I hope they do some discounts, because otherwise I can' t order - new home needs some more upgrades and my old car repairs (we just had to get done some work on gearbox...1200 euros.)

Have you tried Makeup Revolution? What are your favorite products? Are the dupes really that good as it is told?
Thank you for reading!

9 comments:

  1. Järgmisrna tahakski seda One jumestuskreemi proovida, sest maci face&body on mul lemmik jumestuskreem :) aga asjalik postitus! Mul üks huulepulk on neilt, huulepliiatsiga koos nii kehv pole. Aga kuna ta on niii niiiiiii nii kreemine, siis ilmselgelt voolab maha. Huulepliiats ja õrnalt kuivemaks tupsutada - noo nii ilus, sest pigment on ebareaalne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huuletoodetest ma nii vaimustuses ei ole. Ainsad, mis silma jäid on Lip lava vms - tugeva pigmendiga vedelad huulevärvid. Peaksid olema Too Faced Melted huulevärvide dupe´id.

      Delete
  2. I love makeup revolution products!!! :)
    From this list I only own the i heart chocolate palette, but I also have its "sister" (death by chocolate), and some other palettes (give them nightmares, romantic smoked), some monos (envy, eden, insomnia - they're fantastic, I love them), some lipsticks (the matt divine and the atomic serpent), a lipgloss and the kohl kajal eyeliner...That's all (for now - I think)...

    I have a wishlist too, but I'm not searching for dupes...or not that direct way I'm searching for it...But the pro looks palettes are awesome...and I am also interested in lip lavas (for example - I love intensive/bright and lasting lip products)...So I can understand your addiction to these products...:D

    Funny fact: I also found this blog when I was searching swatches for some makeup revolution products...:)

    (Ps.: Sorry for my english, it is just my "second" language.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your english is good, it is my second language too. ;)

      Sorry you didn´t find any swatches for now.. :)
      I prefer natural/pink lips and experimetning with eyeshadows- well, at least I used to..

      Delete
    2. I found other interesting reviews and beautiful 'FOTD's here, so absolutely worth it...:D


      /Neutral looks are not for me - I can't wear it: my (violet-black) hair and piercings are strange with it, and it is far from my personality too...://

      Delete
  3. Ma tegin jaanuaris sinna hauli, pooled inimesed jäid rahule, pooltel oli suht "meh" kogemus. Hävitava hinnangu sai flawless matte palett. Ja minu huulepulk haises nagu üleviksitud kassiraibe augustikuumuses (Make me tonight). Foil eyeshadow sai ülikiitva vastuvõtu osaliseks, matt päikesepuuder, kulmupliiats ning Iconic 3 palett samuti.
    Minu teada nad alesid ei tee, nad panid kaasa mingi päikesepuudripanni sämpli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olgu, aitäh info eest :)
      Huulepulkade haisemise koha pealt olen varemgi kuulnud.
      Flawless matte oli mu wishlistis, aga eks ma tõmban selle seal maha siis... matid ongi keerulised toonid..

      Delete
  4. Mul on palju asju Makeup Revolutionilt. Peaks neist veidi rohkem vist kirjutama, aga mul lihtsalt pole aega blogipostitusi teha.:( Eraviisiliselt olen natuke meili teel ühest või teisest asjast rääkinud. Mina oma ostudega eriti mööda pannud ei ole.MR ripsmetušše ei soovita katsetada. Suuri mitmekümneseid palette ei soovita ma nagunii kusagilt tellida/osta. Tellimustele lisaks olen saanud kingituseks kaasa paar täissuuruses paletti- death by chocolate ja I heart Passion - ise poleks tellinud, aga no nii ilusad on, et ei raatsi loobuda ka.Minu lemmikpalett MR valikust on Essential Mattes- 12 värviga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh ripsmetuššide eest hoiatamast- sellel korral ei oleks neid nagunii veel tellinud. :)

      Delete