Blogida või mitte? + ÜLLATUS

Thursday, September 24, 2015

Hei, kaunitarid!

Ma olen olnud pikalt kadunud, ei hakka isegi vabandusi otsima... huvid olid vahepeal lihtsalt teised ja tööd rohkem, kuid nüüd viimastel päevadel olen väga hakanud taas igatsema blogimise järgi. Nii tore oli testida uusi tooteid, käia erinevatel üritustel ja eelkõige suhelda kaasblogijatega. 
Võimalik, et kodus istumine hakkab mulle lihtsalt juba nii igavana tunduma, et ma teeks ükskõik mida, et kodust eemale saada. Ütleme nii et hetkel olen puhanud alates 10.augustist ja kui august oli tihedalt tegemisi täis, kuna mu elukaaslasel oli ka siis puhkus, siis septembris olen ma olnud ikka VÄGA kodune. Harvad pole päevad, kus ma riidessegi ei saa ja hommikumantlis kogu päeva ringi kooserdan, mis siis veel meigist rääkida. 


Kõik nüüd mõtlevad: "Issand, mis asotsiaal, miks ta enam tööl ei käi." :D Ei, mind ei lastud lahti, see on mu oma vaba valik. Nimelt, olen hetkel rasedus- ja sünnituspuhkusel ja oktoobris peaks minu perega liituma üks poisipõnn. Laps on planeeritud ja väga oodatud - tundub, et ootaski täpselt oma kodu ostmise ära ja siis kohe õnnestus ;) Ma leian, et 27-aastaselt on minu jaoks täpselt õige aeg ja hetkel ei leirnud ühtegi põhjust, miks veel päris oma pere loomisega oodata. 

Ma loodan, et lapse kõrvalt leiaksin täpselt selle aja blogimiseks, sest muidu ma mandun ikka täiesti ära. Hetkel, septembris, olen ma sisustanud oma päevi käsitööga. Issand, ma ei olnud põhikoolist saadik näiteks õmmelnud ja nüüd leidsingi hea põhjuse õmblusmasina väljaotsimiseks- tegin näiteks 2 voodipesukomplekti ja hunniku piimalappe. Lisaks olen põnnile Lilleliisi amugurumi õpetuse järgi heegeldanud mõmmi ja suvel kudusin ca 3 nädalaga ka mõnusa meriinovillase vankriteki. Ühesõnaga näpud pidevalt sügelevad, millegi tegemise järgi ja ma ei ole harjunud passima.

Pilt on tehtud täpselt nädal tagasi (37+0). Boonusena on näha minu käsitöö ehk heegeldatud mõmmi :D

Kuigi algselt oli tegu ilublogiga, siis kas te oleks väga pahased, kui hakkaksin siin kajastama ka igapäevaseid pereteemasid või peaksin selle jaoks siiski eraldi blogi tegema? :) Lapsest ma väga pilte jagada ei taha, nii et pigem olekski tegu nt toodete arvustustega ja näiteks sünnitusjärgse vormi taastamisega, sest hetkel on mul "kena" 16,5 lisakilo kukil, millest loodetavasti pool siiski haiglasse jääb, kuid ülejäänud vajab kindlasti kõva tööd. Ega ma ennegi mingi hea vormi etalon ei olnud ja kehakaalult pigem normi ülemine piir, mitte piitspeenike, nii et ma lohutan ennast, et vähemalt aasta võiks selle protsessiga minna. 

Tagasitulek ei ole kindlasti kerge ja ma loodan, et ma alla ei anna... blogimaastik on ajaga ju palju muutunud. Päris aktiivselt blogisin ma ju viimati rohkem kui 2 aastat tagasi, kui ma veel üliõpilane olin, lõpueksamid, residentuur, töö ja kõik muu on kindlasti blogimiseks mõeldud aega kõvasti vähendanud. Konkurents on kõvasti tihedam, aga usun et mu ustavad lugejad leiavad kindlasti jälle tee minu blogini :) 

Aitäh, et lugesite ja ootan teie tagasisidet-mõtteid blogimise jätkamise teemadel ;)

You Might Also Like

22 comments

  1. Mina ootan väga uusi postitusi ja eraldi blogi kindlasti tegema ei peaks teistsuguste postituste jaoks! :)

    ReplyDelete
  2. Hehe, ma arvasin, et millalgi tuleb beebiuudis. Nii lahe! :) Kindlasti hakka uuesti blogima.

    ReplyDelete
  3. Juhuuu! Palju õnne! Ja muidugi hakka vastavaid teemasid kajastama. Eraldi blogi jaoks vajadust ei näe. Nende kilode pärast ära ka muretse. Mul tuli mõlema rasedusega +18. Esimesega aega võttis, aga sain neist lahti. Teisega on viis veel turjal, aga küll needki oma teed lähevad :)

    P.S. Niii armas mõmmi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh! :)

      Eks ma pisteliselt olen ka sinu blogi lugenud ja hoian nüüd silma peal kuidas sul selle toitumiskava jälgimisega läheb :) Ma usun, et saad neist viimastest ka suurepäraselt lahti! Tubli oled! :)

      Delete
  4. Palju õnne beebiootuse puhul! Puhka ikka võimalikult palju ja kooserdagi hommikumantlis terve päev, varsti nagunii enam ei saa :D
    Ise naudin neid samu rõõme, aga kuni jaanuarini :)
    Ja pea ikka blogi ka, ma arvan, et see sama on väga hea pesa selle jaoks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle! :)

      Ja sulle ka jätkuvalt muretut ootust! :) Aegajalt tulen piilun jälle, et kuidas sul ka läheb :)

      Delete
  5. Mina loen sinu sulest kõike, iga kell! Ja pealegi on mitmetel teemadel rääkivad blogid alati huvitavamad - minu tagasihoidlikul arvamusel. Palju, palju õnne sulle ja su kaasale! Nii vahva uudis :)

    ReplyDelete
  6. Nii vahva uudis, palju õnne! :) ja muidugi jätka - mida rohkem teemasid, seda huvitavam! Ja see on küll tulevikumuusika, aga sinu tulevase ametikaaslasena oleks põnev lugeda, kuidas töö- ja pereelu omavahel siduda :) (tean, et kauge tulevik, aga peadki kauem blogima!) :D

    ReplyDelete
  7. Nii tore uudis:)

    Tekkisid mõned küsimused. Kas sinu jaoks ei olnud oluline olla enne abielus? Kas peale eelmise elukaaslasega lahkuminekut see kiiresti ei juhtunud? Üldse mitte paha pärast, sest mind ennast vaevavad minu elus sellised küsimused.

    Jõudu sulle blogimisel! Tore, et tagasi oled!

    JA see mõmmi on mii armas. Kuna mind pole sells käsitöö andega õnnistatud, siis sinult ostaksin küll selliseid mõmmisid:)

    Ilusat ootust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinu vaeva ma siinkohal ei leevenda - eraelu ma siin jätkuvalt lahata ei soovi.

      Kui abiellumisest üldiselt rääkida, siis loomulikult tahan, et lapsega kunagi sama perekonnanimi oleks, kuid raseduse tõttu/rasedana ma ennast abiellumas küll ei näinud.

      Mõmmi mustrile ma panin lingi - kahjuks on see nö autoriõigusega kaitstud ja seetõttu neid müüa ei tohi. Ja ütleme nii et lähemalt on siiski näha, et see mõmmi on kodukootud, mitte poest ostetud nii et kokkuvõttes ma ei tahaks oma käsitööd müüa ;)

      Delete
    2. Armas Liis! Eraelu lahata polegi vaja, isiklikud ja sügavamad teemad hoia muidugi enda teada. Küll aga ei pea ma endast pisut rääkimist lahkamiseks, lisaks loob see soojema õhkkonna ja toob Sind lugejale lähemale, kui sa midagi endast jagad.

      Delete
  8. Palju palju õnne! :) Ja kindlasti blogi ka muudest teemadest kui ilu.. Pealegi sinu blogi ju - kirjuta millest iganes tahad! :) ;)

    ReplyDelete
  9. Suured õnnesoovid!
    Võiksid natuke beebistuffi ka näidata või lihtsalt valikutest rääkida. No kas või sellised suurematel teemadel peatuda - kas beebile tuleb oma voodi, kas vanker (kui üldse plaanis kasutada) juba ootamas, kas riidest mähkmed või pigem mitte. Käisid loengutes ja võimlemas? Ja millise lähenemisega üldse oled, et kas sahtlid juba kraamist lookas ja tuli ka mingi suurem pesapunumise periood peale või pigem oled go with the flow attitudega. Oleks huvitav ka natuke Sinu ettevalmistuse perioodist kuulda, sest nüüdseks vast suurem valmistumine juba tehtud. Kiiret ja kerget tulekut Sulle ja beebile!

    ReplyDelete
  10. Palju, palju õnne! Loomulikult blogida ning ikka sellest, millest tahad ning millal tahad ning täpselt nii palju kui Sulle sobib ja soovid. Nii armas ja põnev oli seda postitust vaadata-lugeda. Enda ootusajad tulid meelde.:) Veelkord ÕNNE!:)

    ReplyDelete
  11. Mina avastasin Sinu blogi ilmselt just selle kahe aasta vahepeal ja pean tunnistama, et kahju oli tõesti tihedamaid postitusi näha. Samas sain aru, et eraelu on elamiseks ja lihtsalt lootsin, et ühel päeval tuled jälle tagasi. Nii tore, et see päev käes on :D
    Ka mina leian, et teemad millest kirjutada on iga blogipidaja vaba valik. Oma tuba, oma luba! Mõni inimene kohe on loodud kirjutama ja mis vahet seal siis on mis teemadel ta kirjutab, kui need on tema enda mõtted. Pole mõtet punnitades kinni pidada valdkonnast, mis ei ole enam nii päevakohane.
    Igal juhul, Palju Palju õnne Teile mõlemale tulevase röömurulli puhul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, avastasin, et üks sõna on puudu jäänud ja tänu sellele ei kõla esimene lause just nii nagu plaanitud! Kahju oli tihedamaid postitusi MITTE näha!

      Delete
  12. Vot Sinu blogi oli mul kuhugi ära kadunud, arvasin, et Sa ei kirjuta enam. Aga et kohe sellised toredad uudised!? Palju-palju õnne Teile! :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images