Event: Ilu sõnum 2015 sügis

Friday, October 09, 2015

Hei, kaunitarid!

Mõtlesin, et tuletaksin teile kiirelt meelde, et kellel on soov ennast ilu uudistega kurssi viia ja hea hinnaga oma iluarsenali täiendada, siis võiksite külastada Ilumessi :) Ma lootsin küll, et ma sellel aasta ei jõua sinna "veerema", aga kuna põnn otsustas veel mõnusalt ja turvaliselt minu kõhus aega veeta, siis valisin messi külastamiseks rahulikuma hetke ehk siis käisin seal juba täna (9.10.2015) hommikupoole ära kui vähem rahvast oli. Kahjuks seega võistlustelt pilte ei saa teieni tuua. 
Külastajate puuduse üle kurta vist ei saa, kui reedesel päeval nii palju rahvast on :)

MG beauty boks :) silma jäid ekstra he ahinnaga nt TAHE šampoonid :)



China glaze-i küünelakid hea hinnaga, vanemaid lakke sai ka 2 euri eest soetada.


Head pakkumised Beauty pro letis vol 2



Signe seebid :)
Messil oli nagu alati esindatud suur valik erinevaid firmasid ja kaupa leidus nii proffessionaalidele kui ka kodukasutajale, lisaks nagu ikka palju põnevaid teenusepakkujaid ja 2 halli ka nö minu silmis "turgu" ehk siis riideid (siinkohal kiidaks aasta-aastalt suurenevat Eesti disainerite valikut), käekotte, ehteid, lastekaupu. Eelmisel aastal soetatud punase-valge täpiline vihmavari on kõvasti vatti saanud ja lootsin sama pakkuja ka seekord leida, kuid kahjuks ühtegi vihmavarju silma ei hakanud. Soetasin hoopis 2 paari võileivahinnaga sõrmikuid - et ikka mugavam kärutada oleks :) 
uuu... nii palju sära ja glamuuri Liina Steini boksis, kohe kutsus pildistama!

 Osaleda saab erinevates LOOSIDES :)
Iluguru - IGA loos võidab :) 

Loreali kampaania - jäta oma musisuu ja kontaktandmed ja võid võita ühe 100st huulepulgast :)
Kõrgendatud huviga vaatasin ringi laste nahahooldustoodete osas ja ökošmöko kosmeetika osas. Lastetoodetest jäi silma Prantsusmaa bränd Biolane, mis tundus üsna nahasõbraliku koostisega (nt ei sisalda need parabeene) - nende tooted peaks olema saadaval Südameapteekides ning Rimides ja varsti juba ka mujal. :) 

Messi pilet maksab 5€, kuid facebookis leiate kindlasti mõne firma, kes kutseid jaotab või siis võite endale siit soodusflaieri hankida (pilet 3€). 

Ilu sõnum 2015 Sügis mess on avatud (minu jaoks põhimess on ikkagi oktoobrikuus)
9.10 kell 10.00 – 19.00
10.10 kell 10.00 – 19.00
11.10 kell 10.00 – 18.00
Soovitan SULARAHA kaasa võtta, päris igal pool pangakaardiga tasumise võimalust ei ole ja pangaautomaati enam messikeskuses ei ole. 

Ostud: mulle väga meeldib Lumene CC kreem (9 €), seega oli see üks toode, mille jahile ma läksin ning silma jäi veel Lumene kulmuvaha (5€) - seda laadi kulmutooteid ma veel kasutanud ei ole, nii et tundus hea mõte proovida. Lisaks soetasin veel Lirene näopesuharja, mis Liina blogis sai üsna positiivse arvustuse ning 15 euro eest seda ka ise proovida ei tundunud liigne kulutamine. Punased sõrmikud 6 eurot ja lipsukestega 9 eurot, mõlemal sees fliisvooder, kuid tegu ikkagi sügiseste aksessuaaridega. 

Aitäh, et lugesite! 

You Might Also Like

5 comments

  1. Öko- ja looduskosmeetikat oli ikka väga vähe. Pigem oli suunitlus prof kehaprotseduuride poole. Kahju, sest eelmisel aastal oli valik nagu parem ja seekord käisin spets otsimas aga ei olnudki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täiesti nõus sinuga, et praegusel messil looduslikke tooteid väga ei olnudki. Mu meelest kevadisel ilumessil oli neid vist rohkem, kuigi sellel aastal ma sinna ma ei jõudnud...

      Delete
  2. Viskan ka homme pilgu peale :) Lootuses, et olukord rahulikum ja beebiga seal liigelda mõnusam.

    Muidu ma isiklikult beebi kosmeetikat pole ostnudki ega kasuta. Aga kuna Gustavil nahk ketendab, siis panen õli vannivette ning kuiva nahka samuti niisutan õliga. Õlid on mul kõik naturaalsed.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul a hetkel nn beebikosmeetikat varutud ei ole. Mõtlesin samamoodi nt kookosrasva või mandliõli või midagi taolist kasutada :)

      Delete
  3. Nii armsad kindad! Mina messil ei käinud-vaatan praegu ainult Sinu tehtud pilte. Üllataval kombel ma ei tunne, et millestki väga ilma oleks jäänud - tundub üsna sama kõik olevat nagu varemgi nähtud. Mul ei olnud ka kunagi spets beebikosmeetikat valitud- alguses vannitasin nii, et panin vannivette tassitäie omakorjatud kummelitest teetõmmist (suhkruta muidugi). Ega ma ei tea, kas see nüüd ka kuidagi kasulik on või mitte, aga nii ma tegin.:)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images