Review: Makeup Revolution Iconic 3 Palette

Saturday, July 16, 2016

 Hei, kaunitarid!

Umbes aasta aega tagasi tellisin Makeup Revolutionist päris mitu toodet, nüüd siis lõpuks esimese arvustuse kord. Alustan Iconic 3 paletist, mis peaks olema Urban Decay Naked 3 odavam kaksikvend. Naked 3 paletti mul küll pole, kuid naked 1 sai kunagi soetatud, nii et Urban Decay toodetega olen ma siiski tuttav. Pealevaadates tunduvad nad ju üsna sarnased, kuid kas mitu korda odavam palett ka mu ootustele vastas?

About a year ago I ordered Iconic 3 palette from Makeup Revolution, so after long time it is time for a firs MUR review. This palette is supposed to be dupe for Urban Decay Naked 3 palette, but is it really worth the hype and did it live up to my expectations? So here is my makeup revoultion iconic 3 palette review. 
Hinnaks on £4, ehk siis umbes 5 eurot + postikulu. Tellida saate siit.
Tootekirjelduses lubatakse erakordselt head pigmenti ning head valikut nii toonide kui ka finish-i osas (matist sädelevateni). 
Koostis: MicaTalcMagnesium StearateParaffinum liquidum, Ethylhexyl palmitate, PolybuteneDimethiconeMethylparabenPropylparaben 
(+/-); CI77891 (titaanium dioksiid)CI 77491(rauaühend)CI 77492 (rauaühend)CI 77499(rauaühend)CI 15850(asovärv)CI 16035(asovärv), CI 42090(trifenüülmetaan)CI 77742(magneesiumiühend)CI 77510(rauaühend), CI 77007(ultramariin)CI 19140(pürasool)CI 15985 (asovärv), CI 45410

Price is £ 4 + shipping and you can order it from MUR website. 
Product description says that this palette offers great pigment and finishes. The ingredient list is analyzed using skin deep database: green = safe, yellow = so-so, red = better to avoid. 
Minu arvamus:
Toonivalik on kena, kahjuks ülihead pigmenti mina siin paletis ei kohanud - matid lauvärvid on pigem kriitjad ning halva pigmendiga, sädelevamad toonid on küll parema pigmendiga, kuid tekstuurilt ebaühtlased. Enamik toone on kergelt pudisevad st, et soovitan silmameigi enne teha kui meigipõhja. Kindlasti vajavad need lauvärvid enda alla aluskreemi, et toone rohkem esile tuua ning kestvust laugudel pikendada. Ka koostisosade nimekiri näitab minu meelest toote madalat kvaliteeti - kasutatud on eelkõige odavamat toorainet (mineraalõlide ja erinevate parabeenide näol).

Kas ma ostaks selle paletti uuesti? EI. Esiteks on mul 4638157 = palju neutraalsete toonidega palette ja teiseks, pean ma kinni pidama oma kunagi antud lubadusest pigem investeerida veidi kallimatesse ning kvaliteetsematesse toodetesse. Hetkel ma muidugi ei osta väga ühtegi meigitoodet, sest mul pole aega lihtsalt neid kasutada. 
Nii palju kui mul on kogemust nö odavama otsa palettidega, siis need pole ükski minus veel VAU efekti tekitanud... Antud palett sobib pigem alles meikimisega alustavale neiule, kes soovib kiiresti endale erinevaid meigitooteid kokku osta, et eksperimenteerida.

In my opinion, the tone selection are really close to naked 3, but the pigmentation was only mediocre, the textures was not exceptional either. As expected with cheap eyeshadows the matte shades were chalky and some glittery tones applied a little bit patchy. All of the had a bit of fallout, so do your eyemakeup before your base. These eyeshadows definitely need a base to pop and stay on longer. Ingredient list also shows thet these are not top notch quality- main ingredients are cheap (mineral oils and parabens). 
So would I purchase it again- NO. First of all, I have too many neutral toned eyeshadows, second of all quality over quantity principle prohibits me from buying more crap. And at the moment, with almost 9 month old baby in the house, I have almost no time for myself, so no time for makeup either.
I have tried some other cheap dupes and non of them have had WOW effect on me, so buy these only if you are on a budget and really really want to experiment with colors... 


Kas olete mõnda Makeup revolutioni toodet kasutanud? Kuidas rahule jäite?

Have you tried any Makeup Revolution products? Were you satisfied with them?

Suur suur aitäh, et lugesite! :)
Thank you for reading!

You Might Also Like

2 comments

  1. Pole küll neid veel kasutada jõudnud, kuid väikest valikut toodetest saab tellida ka loverte kodulehelt :)

    ReplyDelete
  2. Minu jaoks tundusid ka liiga pudised, et päeva lõpuks oli laugudel lihtsalt ebamäärane läige ilma algse pigmendita. Primer ei päästnud olukorda tunduvalt.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images